Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

05 June 2012

UPIN UPIN 2012


video
video

04 June 2012

Rantai kertasku

Aktiviti ini dijalankan sebelum cuti lagi..Biarpun dah lalu tapi rasa nak share juga dengan u olls.Seronok nak jalankan aktiviti ni  kat pra,murid sangat teruja nak siapkan rantai masing-masing.Terdapat juga beberapa orang murid yang awal siap dan nak lagi buat rantai yang kedua."Yang ni saya nak bawa balik cikgu,nak bagi mama tengok "katanya.

Arenteto

Hasil kerja Herlene & Basyirah

Hasil tangan Valerinah

Rantai kertas Jairy

Teruja nak buat ,tak sedar naik atas meja



Bahan Bantu Mengajar aka BBM

Assalamualaikum...

Masa cuti dihabiskan dengan membuat BBM.Bukannya susah pun cuma kena sabar sedikit sebab nak buat BBM ni kenalah  teliti kalau tak takut ejaan salah.Bila dah print baru perasan lagi parah kan!Dah bazir ink..
Kali ni sy buat kad gambar yang ringkas.Sesuai untuk sudut Bahasa dan Komunikasi-Bahasa Inggeris.Saya tak upload kesemuanya kat sini,upload sekeping je..